عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

عایق کاری استخر با مواد پلیمری ( پلیمر مایع تقویت شده ) - رنگ استخر ضد جلبک پرورش ماهی و استخر های ویلائی

عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

عایق کاری استخر با مواد پلیمری ( پلیمر مایع تقویت شده ) - رنگ استخر ضد جلبک پرورش ماهی و استخر های ویلائی

عایق رنگی استخر و منابع آب آشامیدنی و فروش رنگ استخری ضد جلبک

ارائه کننده انواع مواد عایق رنگی استخر و منابع آب کشاورزی و حوضچه پرورش ماهی .
انواع مواد مکمل عایق کاری سیمان و بتون
انواع رنگ استخری پایه حلال و رنگ استخری اپوکسی
توزیع ملات زود گیر جهت آب بندی فشار منفی استخر
شرکت همارا صنعت منفرد 04132801081
تلگرام و واتساپ : 09147376247

۲۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آب بندی استخر اسیدی

مواد مخصوص آب بندی استخر اسیدی مقاوم در برابر انواع اسیدهای خورنده در دماهای بالا 

تحت لیسانس کشور آلمان 

مواد عایق کاری حوضچه اسیدی و منابع اسید مایع با حرارت بالا

قابل اجرا در منابع کولینگ تاور 

چسب آب بندی استخر Z90

با توجه به تماس های متعدد و بسیار زیاد با این مجموعه و طرح مشکل ایراد در آب بندی استخر بعد از استفاده از رزین آب بندی استخر z90 و یا چسب آب بندی z90 به اطلاع کلیه مصرف کنندگان و خریداران این محصول میرساند که این مجموعه و شرکت های تابعه هولدینگ hsmpolymer به هیچ عنوان تا کنون رزین آب بندی z90 را به مشتری ارائه ننموده و نخواهند نمود . ایرادات ناشی از استفاده این محصول برای بسیاری از مصرف کنندگان محرز بوده و خواهشمند است توجه فرمایید که حل مشکل به این مجموعه ارتباط ندارد و صرفا میتوانید جهت خرید سایر مواد آب بندی استخر با کارشناسان در ارتباط باشید  . 

شماره تلفن فروشنده چسب آب بندی z90 در فاکتور خرید مشخص است و لطفا با فروشنده موضوع را در میان بگذارید و از تماس تلفنی با این شرکت خودداری نمایید . مباحث فنی ایرادات وارده به محصول فوق برای کلیه شرکت های آب بندی استخر مشخص و کاملا روشن و مبرهن میباشد . 

رنگ استخری لاستیک مایع 

این نوع رنگ پلیمری استخر به صورت تک جزئی بوده و پس از اجرا تبدیل به لاستیک میشود .

عایق پلیمری دو جزئی 

بهترین مواد آب بندی استخر عایق پلیمر دو جزئی میباشد که علاوه بر داشتن رنگ آبی استخری میتواند آب بندی کامل استخر را تضمین نماید . عایق پلیمری دو جزئی دارای یک جزء پلیمر و یک جزء پودری است که پودر آن آبی رنگ بوده و پس از اتمام کار رنگ آبی استخری بسیار زیبایی را بر روی بدنه استخر تشکیل میدهد . عایق پلیمری دو جزئی ضد جلبک است و در صورت بروز جلبک به راحتی با انواع مواد شوینده و فرچه قابل تمیز کردن میباشد . 

خرید کاشی سفالی خام در تهران 

خرید کاشی سفالی خام در کرج

خرید کاشی سفالی خام در اهواز

خرید کاشی سفالی خام در تبریز

خرید کاشی سفالی خام در رشت

خرید کاشی سفالی خام در شیراز

خرید کاشی سفالی خام در لالجین

خرید کاشی سفالی خام در زنجان

خرید کاشی سفالی خام در کردستان

خرید کاشی سفالی خام در کرمانشاه

خرید کاشی سفالی خام در ارومیه

خرید کاشی سفالی خام در اردبیل

بزرگترین تولید کننده کاشی سفالی خام در ایران

تولید کاشی سفالی خام در اندازه و طرح های مختلف و متنوع

صادرات کاشی سفالی خام به کشورهای عراق و روسیه و ترکیه

مجموعه تولیدی خشتِ اوّل 

فروش کاشی سفالی خام 

فروش کاشی سنتی خام 

با توجه به پیشینه ایرانیان در استفاده از انواع کاشی سفالی در سازه ها و ساختمانهای باستان و با تکمیل تکنولوژی تولید کاشی سفالی امروزه در کشورهای مدرن دنیا از انواع طرح و نقش های باستانی ایران جهت استفاده در انواع سازه ها استفاده میشود . کاشی سفالی خام را میتوان با ایجاد طرح و نقش های منحصر به فرد در انواع سازه ها مخصوصا در کاشیکاری استخرها مورد استفاده قرار داد . مجموعه خشتِ اول تولید کننده و فروش کاشی سفال خام در ایران است که انواع کاشی خام سفالی را جهت استفاده علاقمندان و هنرمندان ارائه مینماید . جهت اطلاع از نحوه خرید کاشی سفالی خام و قیمت کاشی خام سفالی روی لینک زیر کلیک کنید و یا روی عکس کلیک نمایید . 

kheshtaval.blog.ir

 

روش آب بندی استخر کشاورزی 

آب بندی استخر کشاورزی با توجه به بحران آب و شرایط موجود برای کشاورزان محترم و ارزش نگهداری این ماده حیاتی برای افزودن هر چه بیشتر باردهی و بازدهی محصولات کشاورزی و همچنین رونق و گسترش کشاورزی تمهیدات خاصی برای نگهداری از منابع آب و سفره های زیرزمینی باید اندیشیده شود. به این نکته که در مرحله اول کشاورزان محترم باید نسبت به آبی که از آن استفاده می کنند باید اشاره نمود
 متاسفانه با توجه به شرایط اقتصادی و اعمالی که در این موارد انجام می شود عکس استخرهای کشاورزی دارای آب بندی و عایق استخر کشاورزی مناسبی نیستند و همین عدم استفاده از مواد آب بندی استخر کشاورزی مناسب می شود که مقدار بسیار زیادی از آب از استخر کشاورزی خارج شده طولانی مدت جبران ناپذیری برای کشاورزان محترم خواهد داشت. استفاده از مواد آب بندی استخر کشاورزی که اکثراً بر پایه های پلیمری هستند می‌توانند با اطمینان جلوی هدر رفتن و نشتی استخر را گرفته و از هدر رفتن آب جلوگیری به عمل آورند این مواد پلیمری که به دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند هرکدام کارکرد خود را داشته و خصوصیات فنی و اجرایی منحصر به فردی دارند. بعضی از این مواد دو جزئی و بعضی تک جزئی و در مواردی نیز باید از مواد سه جزئی در آب بندی استخر کشاورزی استفاده نمود بدیهی است شرایط می و نحوه سازه استخری و اینکه اندازه های استخر شکلی باشند انتخاب نوع عایق استخر کشاورزی تاثیر مستقیم دارد. در استخرهای کشاورزی که ارتفاع بالایی وجود دارد و فشار هیدرولیکی مستقیماً به کف استخر وارد می شود بهتر است که از عایق های پلیمری دو جزئی و یا جزئی استفاده شود چرا که این نوع عایق ها می توانند علاوه بر

HSMPOLYMER 

عایق کاری استخر کشاورزی

 

شماره تماس واحد فنی مهندسی ساخت استخر  ۰۴۱۳۲۸۰۱۰۸۱
شماره تماس واحد فروش مواد آب بندی استخر ۰۴۱۳۲۸۴۶۹۴۹

شماره تماس واحد خدمات ساخت استخر در تهران ۰۴۱۳۶۶۹۸۰۶۲

عایق استخر کشاورزی 

اجرای عایق استخر کشاورزی را میتوان یکی از عملیاتهای نهایی در ساخت استخر کشاورزی دانست . تمرکز روی مساله اجرای عایق کشاورزی بعلت کنترل هدر رفت آب و جلوگیری از نشتی استخر میباشد . بخش عظیمی از آب کشاورزی در استخرهای کشاورزی بعلت عدم اجرای عایق استخر کشاورزی به هدر میرود که میتوان با آب بندی مناسب از نشتی استخر کشاورزی جلوگیری بعمل آورد . آب بندی استخر کشاورزی باید به گونه ای باشد که از لحاظ اقتصادی بار اضافی و غیر قابل توجیهی به کشاورز وارد نشود و امکان استفاده از مزایای عایق استخر کشاورزی نیز برای ایشان فراهم شود . مجموعه hsmpolymer  با ارائه مواد آب بندی استخر کشاورزی جهت انجام پروژه عایق استخر کشاورزی در خدمت این قشر زحمتکش میباشد . برای ورود به سایت اصلی این شرکت روی لینک زیر کلیک کنید. 

HSMPOLYMER 

 

عایق استخر کشاورزی

بهترین چسب آب بندی استخر

به جرات میتوان گفت که بهترین چسب آب بندی استخر و منابع آب جهت آب بندی مخازن بتنی و آب بندی استخر کشاورزی،  چسب آب بندی استخر بر پایه پلیمرهای مقاوم پایه آب ساخته میشود . پلیمرهای مقاوم پایه آب می توانند با انواع رنگ استخری و پودرهای آب بندی استخر مخلوط شوند و تبدیل به سطح غیر قابل نفوذ و یکپارچه شوند . مقاومت مکانیکی و میزان مقاومت سایشی چسب آب بندی استخر بسیار بالاست و با قدرت حدود ۵ مگاپاسکال به سطح گیرایش دارد . چسب آب بندی استخر کشاورزی ارزانترین و بهترین چسب آب بندی میباشد که توسط کشاورزان برای آب بندی استخر کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد .

مجموعه فنی مهندسی hsmpolymer ارائه کننده انواع مواد آب بندی استخر کشاورزی و فروش رنگ استخر 

برای ورود به سایت hsmpolymer روی لینک زیر کلیک کنید 

hsmpolymer.com 

چسب آب بندی استخر

آب بندی استخر کشاورزی 

حفاظت از منابع آب و نگهداری و استفاده بهینه از این مایع حیاتی مخصوصا در حوزه کشاورزی بسیار مهم و قابل توجه است . بحران کم آبی میتواند خسارات جبران ناپذیری را به صنعت کشاورزی وارد نموده و باعث کاهش کیفیت و تولیدات کشاورزی و گلخانه ای گردد . آب بندی استخر کشاورزی به صورت اصولی میتواند این اتفاق را به صورت کامل مدیریت نموده و از هدر رفتن آب جلوگیری بعمل آورد . رفع نشتی استخر و آب بندی استخر کشاورزی در دراز مدت منافع بسیار زیادی برای کشاورزان محترم در پی خواهد داشت . شرکت hsmpolymer با در اختیار داشتن تجارب ارزشمند در حوزه آب بندی استخر کشاورزی و رنگ استخر پرورش ماهی میتواند در کنار کشاورزان محترم و صاحبان صنایع پرورش ماهی و آبزیان باشد . برای اطلاع از خدمات آب بندی استخر کشاورزی و رنگ استخر پرورش ماهی و آبزیان به سایت این مجموعه مراجعه نمایید . 

لطفا جهت ورود به سایت hsmpolymer  روی لینک زیر کلیک کنید 

 

hsmpolymer.com 

 

آب بندی استخر کشاورزی